Sjoerd van der Waal ondertekent contract voor seizoen 2024-2025

20 april 2024 8:00

Op donderdag 11 april 2024 heeft hoofdtrainer Sjoerd van der Waal zijn nieuwe contract voor seizoen 2024-2025 ondertekend.

Op de foto Sjoerd tussen de a.i. Voorzitters Tom Pauw en André van Dijk

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Na eerder dit seizoen te zijn ingestapt als interim-trainer hebben de technische commissie en Sjoerd van der Waal nu een akkoord bereikt over een langer verblijf bij de club waar hij als voetballer opgroeide en zijn mooie voetbalcarrière ook heeft mogen afsluiten.
Sliedrecht bevindt zich in een overgangsfase waarin het doel is om weer een elftal neer te gaan zetten dat mee kan gaan doen om de prijzen. Daarnaast is het belangrijk dat dit elftal een goede binding met de club en haar leden heeft, zodat ook de publieke belangstelling weer toeneemt in de komende jaren.

De afgelopen maanden heeft Sjoerd laten zien de juiste man op de juiste plaats te zijn, waarbij de technische commissie zeer te spreken is over zijn visie en ideeën voor de toekomst. Samen wordt nu gewerkt aan het complementeren van een goede staf om dit proces verder in gang te zetten. Het doel is daarbij een toekomstbestendige selectie en organisatiestructuur neer te zetten waar Sliedrecht de komende jaren de vruchten van kan plukken.

Bestuur en Technische commissie v.v. Sliedrecht