Gezocht : Speaker en kaartjesverkoper

27 september 2022 18:15

Tom Pauw

Het bestuur van de v.v. Sliedrecht is nog steeds op zoek naar een speaker voor de thuiswedstrijden van het 1e elftal.
Daarnaast zoeken we vrijwilligers die bij thuiswedstrijden bij de poort de kaartverkoop willen doen.
We hebben al diverse oproepen gedaan, aldus secretaris Tom Pauw, maar helaas zonder resultaat.

We zoeken geen professionele presentator / speaker maar gewoon iemand die het leuk lijkt.
Het gaat om 12 thuiswedstrijden waarbij gevraagd wordt om een half uur van te voren aanwezig te zijn tot einde wedstrijd.
Voor de kaartverkopers wordt gevraagd om rond 13.30 uur aanwezig te zijn en ruim een uur later zit de dienst er weer op.

Als bestuur hebben wij zelf aantal keren deze rollen ingevuld maar we kunnen niet overal tegelijk zijn.
Mochten we geen kaartverkopers vinden dan zullen we dan ook geen entree heffen bij thuiswedstrijden.
Dat geldt ook voor de speaker – als er niemand is dan zullen de opstellingen en doelpuntmakers niet te horen zijn.
Oh wie, oh wie wil – kent iemand, meld dat aan een van de bestuursleden of per email/tel. bij ondergetekende.

Tom Pauw, Secretaris