Spoed - Trainers en begeleiders voor JO17-4 gezocht!

25 augustus 2022 20:15

De start van het nieuwe voetbalseizoen staat voor de deur en iedereen heeft er weer zin in.
Voor de training en begeleiding in de jeugd hebben we echter nog één vacature openstaan. Het betreft onze JO17-4, een groep fanatieke jongens en meisjes die ook dit jaar graag weer hard willen trainen en op zaterdag wedstrijden spelen.

Zonder invulling van de vacature kan dit team helaas niet starten aan de competitie!

Wij zijn dus met spoed op zoek naar één, liefst twee vrijwilligers per team die het leuk vinden om training te geven aan spelers en indien mogelijk ook op wedstrijddagen te begeleiden. Details zijn bespreekbaar in overleg de jeugdcommissie. Ook als je nog geen voetbal-/trainerservaring hebt ben je van harte welkom en zorgen we vanuit de jeugdcommissie voor de juiste informatie, trainingsstof, praktische tips en actieve begeleiding

Ben jij of ken jij iemand die ons kan helpen? We horen het graag van je!

Heb je interesse stuur dan een mail naar [email protected].