Nieuws vanuit de Businessclub V.V. Sliedrecht

7 september 2015 20:45

Tijdens het jaarlijkse uitje van vrijdag 4 september is het 100ste lid bekend geworden.
Martijn Thijsse van Druk en Print is het 100ste lid geworden!

In 2010 is de BC opgericht en in 5 jaar tijd meer dan 100 leden is echt fantastisch
De andere nieuwe leden zijn ook verwelkomd in de BC te weten:

Theo Wor - Bano Projecten
Piet van Houwelingen - SAM Bouw
Henry Korevaar - Korevaar Sliedrecht BV
Riens van Eijk - Bampro Marine
Marcel Kind - Transafe
Martin Witt - DRV Acountants
Wim Batenburg en Mischa Spruit - De Basis Administratie en Belastingadviseurs

De teller staat nu op 104 leden!

Het uitje vond dit jaar plaats op de locatie Werelds aan Zee in Oudorp. Ondanks het slechte weer, waardoor het kanovaren  en het suppen niet door kon gaan, hebben de leden een gps tocht gedaan en werd er “oorlogje” gespeeld met pijl en boog. Ook het rib boot varen stond op het programma. Nadat iedereen weer was opgedroogd werd er genoten van “de walking dinner”.

Rond de klok van 22.00 uur werden de 65 leden weer veilig thuis gebracht en kon het bestuur terug kijken op een geslaagde dag.

André van Dijk