Mooi avondje uit met de Businessclub

16 september 2019 20:15

Vincent Bons

Vrijdag 13 september is de Businessclub op pad geweest voor het jaarlijkse uitje met partners. De aftrap van het nieuwe seizoen waarbij we de agenda al weer goed hebben weten te vullen. Zo staan bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal tegen onze meest nabije buren LRC (28 sept.) , Nieuw –Lekkerland (14 dec.) en Papendrecht (1 febr.) extra activiteiten op het programma. Ook wordt er dit jaar nog een wedstrijd bezocht en wel op 22 november wanneer Excelsior tegen Volendam speelt. Voor volgend jaar hebben we uiteraard de Baggercup en staat er een golfclinic op de agenda.

Het werd een memorabele avond waarbij de uitgekozen locatie, Strandpaviljoen Het Houtse Meer, een voltreffer bleek te zijn. De gehele entourage van locatie, bediening, muziek tot het eten was werkelijk fantastisch. Het bestuur was dan ook zeer verheugd over het groot aantal aanmeldingen voor deze avond waardoor we met twee bussen richting Den Hout vertrokken. Uit de reacties mogen we opmaken dat iedereen een zeer geslaagde avond heeft gehad. Deze activiteiten doen we naast de gezelligheid ook vooral om onze leden te binden zodat ze weten dat ze gewaardeerd worden. De Businessclub is namelijk voor een vereniging zoals de onze niet meer weg te denken en zorgt domweg voor een financiële injectie waar heel de club baat bij heeft. Van de jeugd, de selectieteams, de scheidsrechters, de kantine tot de vut ploeg. Iedereen spint garen bij een gezonde vereniging en dat maken de leden van de Businessclub mede mogelijk en daar zijn we ze dankbaar voor.

Wilt u met uw bedrijf ook lid worden van deze mooie club? De kosten á € 600,- per jaar bedragen minder dan één keer een advertentie plaatsen dus daar hoeft u het niet voor te laten.
Schroom dan niet en neem contact met ons op via [email protected] of spreek één van de bestuursleden aan.

Klik hier voor alle foto's van deze fantastische avond (Foto"s door Patrick Leeflang Fotografie)