Terugblik sponsoravond 8 juni 2019

15 juni 2019 10:15

Tony van Hienen

Beste sponsoren,

Hartelijk dank voor jullie massale aanwezigheid, tijdens de wat ons betreft, zeer geslaagde sponsoravond 2019. Ondanks het feit dat de weersomstandigheden de organisatie flink wat hoofdbrekens heeft bezorgd, is het ons toch gelukt om een representatieve locatie in te richten. Dit alles kan uiteraard niet, zonder de medewerking van een aantal sponsoren en vrijwilligers. Grandcafé Spek & Bonen heeft ons een waar feestmaal voorgezet en we danken daarvoor met name Ivan, Robin, Dennis en Piet. Dorst hoefden we niet te krijgen, want ook de drankjes waren prima in de hand en daarvoor onze dank naar Melissa, Anneke, Rob, Arjan en Remy. Allen van het bar vrijwilligers team van onze gezellige vereniging.
Tijdens de sponsoravond hebben zowel Andre als ik, de nodige dankwoorden uitgesproken richting u als sponsor en/of businessclub lid.

Een speciaal woord van dank was ook richting een stille kracht achter onze commissie, Anita Wanrooij. Anita is officieel gestopt met haar werkzaamheden binnen de commissie, maar heeft op de achtergrond haar oude taak nog met verve uitgevoerd en daarbij haar opvolgster Coby, prima in het zadel geholpen. Een prachtige bos bloemen, beschikbaar gesteld door Mostert Bloemen in Sliedrecht, viel haar ten deel en ze was er zichtbaar blij mee.

Als klap op de vuurpijl wist Kees, de voorzitter van onze vereniging te vertellen, dat Adminstratie- en Belastingadvieskantoor De Basis uit Sliedrecht, zich de komende jaren verbonden heeft als hoofdsponsor van onze jeugd.

Tijdens de sponsoravond werden we op de hoogte gehouden van de verrichtingen van ons eerste elftal in de beker en die maakten het met een gelijkspel, verlengen en uiteindelijk winst na penalty’s wel heel erg spannend voor zowel de supporters, als de organisatie. Gelukkig kon Dennis door snel te anticiperen bij thuiskomst op ons Sportpark de Lockhorst, iedereen voorzien van een welverdiende maaltijd en maakte Andre van de gelegenheid gebruik om de selectie en staf op de voor hem zo typerende manier, te feliciteren met het winnen van de KNVB Districtsbeker Zuid 1.

Uiteraard wilde Dennis vd Steen, de trainer van ons keurkorps, nog enkele lovende woorden richten tot de selectie en verwelkomde nieuwe spelers voor het seizoen 2019/2020. Tevens werd er afscheid genomen van enkele spelers die onze vereniging gaan verlaten. Al met al kijken we terug op een geslaagde middag, maar kunnen ons voorstellen dat u toch nog tips en/of vragen heeft aan onze commissie. Misschien wilt u ons wel komen versterken, zodat we voor het nieuwe seizoen met nog meer man (vrouw) kracht de sponsoren kunnen benaderen. Maak daarvoor alstublieft gebruik van de mogelijkheid om via de website contact met ons op te nemen. Aanmelden kan via [email protected]

Met vriendelijke groet,
Tony van Hienen, voorzitter Sponsorcommissie v.v. Sliedrecht