BC schenkt "banken en tafels" aan vereniging

23 mei 2019 18:30

De Businessclub VV Sliedrecht is er voor de gehele vereniging en dat heeft geresulteerd in de aanschaf van 54 banken en 28 tafels. Grote wens van zowel de tentenkamp- als baggercupcommissie is gerealiseerd door deze diepte investering. Bij beide evenementen wordt jaarlijks gebruik gemaakt van deze tafels en banken en nu liggen ze voor het grijpen. Cees de Wit (Baggercup), Corrie van der Giessen (Tentenkamp) en Vincent Bons (BC) hebben de zaken in ontvangst genomen en zijn dus precies op tijd voor de komende edities. We zijn tevens bezig om leden de gelegenheid te geven deze zaken tegen een geringe vergoeding te kunnen huren. Dat wordt nog verder uitgewerkt.