Businessclub bezoekt wedstrijd

10 april 2017 20:15

De businessclub bezocht dit jaar niet een eredivisieclub maar gewoon ons eigen eerste elftal op bezoek bij Noordwijk. Met ruim 60 mensen werd de wedstrijd bezocht en tot op heden is het in het bestaan de businessclub de beste wedstrijd die we hebben bekeken.

Er werd geknokt voor elke meter en met een 1-1 eindstand toch weer een puntje er bij. We bedanken ook de businessclub van Noordwijk die ons zeer hartelijk hebben ontvangen met koffie en gebak en na de wedstrijd een heerlijk koud Heineken pilsje. Vervolgens wachtte ons een zonovergoten terras bij Bruis aan de boulevard te Noordwijk. De kok had goed zijn best gedaan en samen met de prettige bediening werden we getrakteerd op oud Hollandse gastvrijheid. De meegereisde kinderen vermaakten zich prima op het strand. Het duurde welgeteld vijf minuten na aankomst voordat de eerste zich weer kletsnat op het terras melden. Al met al een zeer geslaagde dag voor onze businessclub en zeker voor herhaling vatbaar.

Klik hier voor de foto's