Geslaagd uitje Businessclub naar Vitesse - Ado

11 april 2016 18:30

“Zaterdag 9 april heeft de businessclub een bezoek gebracht aan de Gelredome voor de wedstrijd Vitesse- Ado den Haag. Het vertrek was dit keer bij kersvers bc-lid Café Havana zodat iedereen die er onlangs was geweest met eigen ogen het resultaat van de verbouwing kon zien. Havana is echt een poppodium geworden in een gezellige ambiance.

Na een gezellige bustocht van een klein uur kwamen we aan bij de Gelredome. Dat het hier een Arena betreft en niet een gewoon stadion werd bij binnenkomst meteen duidelijk. Het dak was dicht en dat geeft inderdaad een ander gevoel dan bij andere stadions die menigeen van ons eerder hebben bezocht. De meesten van ons waren dan ook nooit bij Vitesse geweest. In de businesslounge werd er een heerlijk driegangen diner opgediend. De kok van Vitesse had goed zijn best gedaan want de borden kwamen leeg terug. De wedstrijd begon al snel nadat de laatste hap van het dessert naar binnen was gewerkt. De plaatsen bij de businesslounge waren perfect. Heerlijk ruim en goede stoelen. Ado kwam al snel op voorsprong en door de stand op de ranglijst reden voor hun om zich terug te trekken. Vitesse was niet bij machte om daar aanvallend veel tegenover te stellen. Uiteindelijk werden we nog getrakteerd op drie doelpunten wat resulteerde in een 2-2 gelijkspel. Reden voor de DJ op een drumstel om een feestje te bouwen in de businesslounge waar door ons vrolijk aan deel werd genomen. Aan elk feestje komt een einde en dit keer lukte het weer om iedereen in de bus terug te krijgen. We kunnen terugkijken op een geslaagde avond. “