Businessclub voetbalvereniging Sliedrecht

24 oktober 2023 13:00

De Businessclub van voetbalvereniging Sliedrecht is een mooie club van ondernemers die onze club een blauw-wit hart toedragen. Vanuit de Businessclub worden er ieder jaar verschillende uitjes georganiseerd, gaat er een bijdrage naar de selectie en nog veel belangrijker: worden er jaarlijks investeringen in de club gedaan.

Dit verhaal is gepubliceerd in de Presentatiegids 2023-2024 en nu ook digitaal te lezen op de website van VV Sliedrecht.

Het bestuur van de Businessclub heeft twee nieuwe bestuursleden mogen begroeten. Tim van Stek (speler van Sliedrecht 1) en Rick Stuy van den Herik (trainer van Sliedrecht JO17-1) hebben zich beschikbaar gesteld om het bestuur te versterken. Hier tegenover staat dat Edwin Bronwasser heeft aangegeven uit het bestuur van de Businessclub te gaan. Edwin blijft gelukkig nog wel betrokken bij de sponsorcommissie. We bedanken Edwin voor zijn inzet en betrokkenheid van de afgelopen jaren.
Het bestuur van de Businessclub bestaat nu uit: André van Dijk, Vincent Bons, Marco Prins, Tom de Jong, Martijn Thijsse, Tim van Stek en Rick Stuy van den Herik.

De eerste vrijdag van september is traditiegetrouw het jaarlijkse uitje van de Businessclub. Het jaarlijkse uitje heeft dit jaar plaatsgevonden in Kijkduin bij Habana Beach. Hier hebben de leden met de voetjes in het zand gezellig bijgepraat en genoten van een luxe barbecue buffet. Later op de avond heeft iedereen zich ook nog op de dansvloer begeven.

Dit is echter niet het enige uitje, want we zijn een Businessclub die veel organiseert voor onze leden. De jaarvergadering met een walking dinner zal dit jaar bij een nieuw Businessclublid Heeren van Slydregt worden gehouden. Verder staat het bezoek naar een voetbalwedstrijd en een padeltoernooi voor de leden op de planning.

In de kantine van voetbalvereniging Sliedrecht zorgt de Businessclub voor de bekende ‘derde helft’ na afloop van de wedstrijd van het eerste elftal. Hiermee zorgen we dat alle leden van de voetbalvereniging een leuke middag/avond hebben. Zetten jullie de volgende data alvast in de agenda?

4 november 2023           Derde helft na Sliedrecht – Sparta AV
2 december 2023           Derde helft na Sliedrecht – Papendrecht
16 december 2023         Boutdraaien
3 februari 2024               Derde helft na Sliedrecht – Zuidland
18 mei 2024                    Derde helft na Sliedrecht – Nieuw Lekkerland

We kijken uit naar een sportief en gezellig seizoen.

Bestuur Businessclub voetbalvereniging Sliedrecht
image00051.jpeg