Business Club uitje Kijkduin

15 september 2023 8:15

Tim van Stek

Afgelopen vrijdag 8 september was het weer zo ver, het jaarlijkse uitje van de Business Club van v.v. Sliedrecht. Dit jaar is de Business Club naar Habana Beach in Kijkduin geweest.
Net als voorgaande jaren werd er verzameld bij de Candlelight, waar in het zonnetje het eerste drankje al klaar stond. Stipt om 17:00 zijn we in de bussen van Van Bragt Vervoer gestapt richting Kijkduin.

Aangekomen in Kijkduin was het een kleine wandeling richting Beachclub Habana. We hadden ook nog fantastisch weer, dus alle ingredienten voor een gezellige avond. Dat werd het ook zeker!
Na een kleine speech van Vincent Bons, waarin hij onder andere nieuwe Business Club leden verwelkomde, voorzitter Kees Verhoef bedankte voor zijn inzet de afgelopen 10 jaar, Edwin Bronwasser in het zonnetje zette & 2 nieuwe commissieleden voorstelde, kon het barbecue buffet geopend worden. Na het buffet konden de sportievelingen zich uitleven met een potje Kubb op het strand en stond onze eigen Italiaanse ijscoman klaar met heerlijke toetje.

De dansmoves van de leden zijn daarna ook weer uit de kast gehaald. De DJ met special guest zorgde voor een geslaagde afsluiter.

Namens de Business Club Commissie bedankt voor jullie komst!
p.s. Wilt u voortaan ook bij deze uitjes aanwezig zijn, mail dan voor de mogelijkheden naar [email protected]

Klik hier voor nog meer foto's van het BC-uitje