De Basis nieuwe gouden- en hoofdsponsor jeugd VV Sliedrecht

20 oktober 2019 15:45

Kees Verhoef

De Basis Administratie- en Belastingadvieskantoor is nieuwe gouden- én hoofdsponsor jeugd VV Sliedrecht.

Wederom is de sponsorcommissie er in geslaagd om een 3-jarige overeenkomst te sluiten met een gouden-sponsor. Ditmaal met De Basis Administratie- en Belastingadvieskantoor welke daarmee ook hoofdsponsor van de jeugdafdeling van onze mooie club is geworden.

De overeenkomst werd afgelopen zaterdag door beide partijen ondertekend.

Wij als “De Basis Administratie- en Belastingadvieskantoor” bestaan nu ruim 6 jaar. Vanaf het begin in 2013 hebben wij een vliegende start doorgemaakt. Wat Wim en Mischa samen zijn begonnen is inmiddels uitgegroeid naar een bedrijf met 8 werknemers. Door gepassioneerd te werk te gaan hebben wij gemerkt dat “De Basis” steeds meer een begrip aan het worden is in Sliedrecht  en omstreken.

Als de basis van het bedrijf, oftewel de administratie, goed is vormt dat het fundament van de onderneming. Hierop kan de ondernemer zijn beslissingen nemen. Wij verzorgen graag die basis voor onze cliënten. Daarnaast is de verbondenheid die de vereniging heeft met haar leden enorm en die verbondenheid willen wij als kantoor ook hebben met onze cliënten.

Wij zijn trots om met ingang van dit seizoen hoofdsponsor van de jeugd te zijn. Voor zowel het bedrijfsleven als een vereniging geldt “De jeugd heeft de toekomst”.
Bij De Basis zijn we continu bezig met vernieuwing van de digitale administratieve processen.
Ouderwetse service en betrokkenheid combineren we met een hedendaagse werkwijze, waarbij de communicatie in begrijpbare taal is.

Wij zijn gevestigd aan het Bonkelaarplein 37 in Sliedrecht en zijn te bereiken via (0184) 723 30 of [email protected]