Nautic Jobs nieuwe bronzen sponsor VV Sliedrecht

29 september 2019 16:00

Kees Verhoef

De sponsorcommissie van vv Sliedrecht is trots te kunnen melden dat Nautic Jobs bv een bronzen sponsor-overeenkomst met de club heeft getekend!
Nautic Jobs is een uitzendbureau met Sliedrechtse roots. Wij brengen opdrachtgevers en kandidaten bij elkaar binnen de gehele maritieme wereld, maar in het bijzonder in de dredging (baggeren), offshore energy en towing services.

Ons team heeft ruime ervaring in deze branches, wij spreken dezelfde taal. Nautic jobs is gecertifieerd volgens de nieuwste normen waaronder ISO 9001, NEN 4401, VCU en MLC. Dit internationale verdrag bewaakt de arbeidsomstandigheden en -voorwaarden van zeevarenden.
Al enige jaren is Nautic Jobs verbonden als sponsor aan voetbalvereniging Sliedrecht. Graag tonen we onze maatschappelijke verantwoordelijkheid en dat is lokaal natuurlijk het leukste.
We zijn altijd op zoek naar enthousiast personeel. Ben je sinds kort met pensioen en het thuiszitten al beu? Ook voor deze doelgroep hebben wij werk kijk voor meer informatie op www.nauticjobs.nl of neem contact met ons op 0184-412242

Nautic Jobs was tevens de sponsor van de week tijdens de wedstrijd van  Sliedrecht 1 tegen LRC 1
Klik hier voor de foto's