De Grote Clubactie komt eraan!

12 september 2019 20:00

Zaterdag 14 september start de VV Sliedrecht met de verkoop van De Grote Clubactie. Laten we met zijn allen ervoor zorgen dat dit een groot succes wordt. Een lot kost €3,00 per stuk en van ieder verkocht lot gaat 80% naar de club. De opbrengst komt geheel ten goede aan de jeugdafdeling. Denk aan spelmaterialen, cursussen voor trainers en scheidsrechters en het kerst zaalvoetbaltoernooi. Een uitstekende actie om geld te verdienen voor jouw club! Het team bij zowel de 7-, en elftallen, dat de meeste loten verkoopt krijgt een leuke teamprijs. Ook de beste loten verkoper krijgt een mooie prijs. De trekking van De Grote Clubactie is op 11 december. Laten we met zijn allen veel geld verdienen voor onze club. Namens de sponsorcommissie alvast bedankt en veel succes.

Andre van Dijk