Ook De Jager Sliedrecht BV bronzen sponsor bij V.V. Sliedrecht!

13 oktober 2018 12:30

V.V. Sliedrecht is verheugd te kunnen melden dat ook De Jager Sliedrecht BV een bronzen sponsor contract met de club heeft getekend.

Al meer dan 80 jaar kunt u bij ons terecht voor wegenbouw, waterbouw, grondverzet en landschapsherinrichting. Met ambachtelijk geschoold en veelzijdig personeel, een uitgebreid en modern eigen machinepark kunnen wij bijna ieder project aan.

Ons familiebedrijf bestaat uit twintig vaste medewerkers en een grote groep zelfstandigen die wij al jaren inhuren voor grootschalige projecten. Voor projecten van verschillende omvang bent u bij ons aan het juiste adres. Wij beschikken over de certificering ISO 9001 en VCA**, professionaliteit en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel!

De Jager was tijdens de wedstrijd Sliedrecht 1 - Heerjansdam 1 tevens Sponsor van de week.
Klik hier voor de foto's