V.V. Sliedrecht en J. Van Heteren Lijmwerken BV tekenen bronzen sponsorcontract.

2 oktober 2018 23:00

V.V. Sliedrecht meldt met grote trots dat men wederom een bronzen sponsor aan zich heeft weten te binden! Eigenaar Jan van Heteren is al jarenlang sponsor bij de club en is ook een zeer gewaardeerd lid van de Businessclub.

J. Van Heteren Lijmwerken is de Nederlandse marktleider in het verlijmen van Kalkzandsteen. Het bedrijf bestaat 25 jaar en staat bekend om haar onderscheidende innovatieve aanpak en leveringsbetrouwbaarheid. Gemiddeld werken er dagelijks 70 personen in het werkgebied Midden-Nederland. Tot de uitgebreide klantenkring behoren o.a. Dura Vermeer Zuid West B.V., Bouwonderneming Stout B.V., Stebru, BAM Wonen, Era Contour en vele andere gerenommeerde bouwbedrijven.

U vindt J.van Heteren Lijmwerken BV aan de Matena 3, 3356LG te Papendrecht.
Tel.078-6414519/06-54796560