De grote clubactie gaat weer beginnen!

11 september 2018 18:45

Zaterdag 15 september begint ‘de grote clubactie’ weer!
Als vv Sliedrecht doen wij daar uiteraard weer aan mee!
Dit jaar gaat de opbrengst naar de nieuw in te richten vergaderkamer voor de jeugd en naar nieuwe spelmiddelen, waarbij nieuwe doeltjes voor de nieuwe spelvormen bij de jeugd het belangrijkste zijn.

Ook dit jaar staat er voor de meest verkopende teams, weer een leuke bonus klaar welke tijdens de nieuwjaarsreceptie zal worden uitgereikt.

De lotenboekjes worden maandag 17, dinsdag 18 en woensdag 19 september aan de betreffende trainers/leiders uitgereikt tijdens de trainingstijden.

Uiteraard hopen wij dat iedereen zich inzet om de loten voor onze club te verkopen!

Kijk ook op clubactie.nl/home voor meer informatie.

Sponsorcommissie vv Sliedrecht