Ledenshop VV Sliedrecht is in de lucht

8 september 2017 13:00

Met trots presenteert de VV Sliedrecht haar eigen Ledenshop.
Vanaf vandaag is het mogelijk om via De Ledenshop van de VV Sliedrecht, je eigen (club-)kleding of andere artikelen te bestellen.
Via de speciale banner Ledenshop VV Sliedrecht wordt je hiernaar doorverwezen.
Stel je eigen trainingsoutfit samen waarbij het mogelijk is om het logo van de club, je initialen of je naam voluit te laten bedrukken.

De Hummel kleding en alle  andere sportartikelen  worden  afgeleverd bij Reijnders teamwear & printing , Rivierdijk 380 te Sliedrecht (bij  Rijwielhandel  van der Aa, shop in shop).

Ook is het daar mogelijk om bijvoorbeeld eerst te passen voordat je het zelf gaat bestellen.

De openingstijden staan vermeld in de webshop en ook is het mogelijk om een afspraak met Miranda Reijnders te maken.

De betalingen gaan via het  Ideal betaalsysteem. Ook de privacy van leden die een bestelling  in de ledenshop doen is gewaarborgd en worden op geen enkele manier met derden gedeeld.

Tegen aantrekkelijke prijzen kan je dus artikelen bestellen.

Wij hopen dat de Ledenshop een groot succes wordt!

Klik hier voor de ledenshop

André van Dijk

Bestuur VV Sliedrecht