Sponsor uw club met SponsorKliks

22 juli 2017 11:30

Beste sportvrienden,
Graag jullie aandacht voor het volgende.
Sinds anderhalve maand is het, voor iedereen die VV Sliedrecht een warm hart toedraagt, mogelijk om VV Sliedrecht GRATIS te sponsoren.

Inmiddels hebben we al € 250,- opgehaald met de sponsorkliks.
Wanneer we met zijn allen onze bestellingen zoveel mogelijk via onze website en sponsorkliks doen kan dit bedrag aardig oplopen.

Ga de volgende keer dat je iets online wilt kopen eerst naar de website van VV Sliedrecht. Op de website staat een banner van SponsorKliks (http://www.vvsliedrecht.nl/1143/sponsorkliks-zoeken/). Door op deze banner te klikken verschijnt een overzicht van honderden webwinkels, waaronder Bol.com, Coolblue, Wehkamp, Booking.com en Thuisbezorgd.
Elke aankoop bij één van deze bedrijven levert VV Sliedrecht een commissie op terwijl je zelf dezelfde prijs betaalt. Het kost je dus NIETS extra!
Hoe kun je nou iets ‘gratis’ sponsoren? Webwinkels betalen een commissie aan andere websites die klanten aanbrengen die daadwerkelijk tot een aankoop zijn overgegaan. SponsorKliks ontvangt deze commissie dus en 75% daarvan wordt uitgekeerd aan VV Sliedrecht.

Vandaar dat we het ook Gratis Sponsoren noemen. Wij vragen je niet om méér te kopen, maar om er de volgende keer dat je online iets gaat bestellen dit via de SponsorKlikspagina van VV Sliedrecht te doen. Een kleine moeite toch?

Namens het complete Bestuur van VV Sliedrecht, alvast bedankt voor het (gratis) sponsoren!