Club van 50 schenkt bosmaaier

3 oktober 2016 21:15

Vanwege het eigen onderhoud aan ons sportcomplex was dringend behoefte aan een 2e bosmaaier om het onkruid rond de bebossing en paden te maaien. Vorige week mocht de onderhoudsploeg (VUT-ploeg) uit handen van Corrie v.d. Giessen, voorzitter van de “Club van 50” een gloednieuw exemplaar in ontvangst nemen.

De Club van 50, waarvan Corrie v.d. Giessen drie jaar geleden het stokje heeft overgenomen van Peter Stuy, is een voortvloeisel uit de vroegere Club van 100. Deze club heeft tot doel, via het werven van begunstigers (meestal clubleden), financiële middelen te verkrijgen ter ondersteuning van speciale verenigingsuitgaven. Een prima initiatief waarbij, via een soort crowd funding, relatief geringe sponsorbijdragen (€ 50.- per seizoen) tot een flink bedrag kan uitgroeien. Dit alles in het kader van financiële ondersteuning van de vereniging.
Als dank voor uw bijdrage wordt er een bordje met uw naam boven de bar opgehangen. Mocht u hier geen prijs op stellen, is dat natuurlijk niet verplicht.
Wilt U hier meer over weten, kijk dan even op de website onder het kopje “Sponsoring” / Club van € 50,=. Hier staat precies vermeld wat de club van 50 doet. Corrie wacht op Uw e-mailtje, want in de nabije toekomst is veel geld nodig. We rekenen op U !