Verkoop loten Grote Clubactie gestart.

2 oktober 2016 22:45

Zaterdag 1 oktober is de verkoop gestart voor de loten van de Grote Clubactie waar dit jaar ook onze vereniging aan deelneemt.
Onze voorzitter Kees Verhoef koopt het eerste lot van bestuurslid André van Dijk.

Tachtig procent van de prijs per lot à € 3,00 vloeit naar de verenigingen, zodat bij een succesvolle verkoop de verenigingskas gespekt kan worden. Het is de bedoeling dat de opbrengst voor de vereniging zal worden aangewend voor de inrichting van de nieuwe kantine.

De loten zullen vanaf zaterdag verkocht worden, waarbij de jeugdleden de loten verkopen zonder contante betaling, maar door het laten invullen van een éénmalige machtiging tot bankafschrijving. De jeugdleden moeten dus goed controleren of het IBAN- of bankrekeningnummer plus de handtekening geplaatst zijn. De koper krijgt geen lot overhandigd, maar ziet op zijn bankafschrift het lotnummer. De seniorleden zullen wel de loten overhandigen aan de koper en contant afrekenen.

We doen een oproep aan alle leden om zo veel mogelijk loten voor de vereniging te verkopen. Bedenk wel, dat elk lot telt, niet alleen voor de verenigingskas, maar ook voor je team waarin je speelt, want het team met gemiddeld de meest verkochte loten kan een aardig geldbedrag winnen, een extra stimulans die het bestuur aan deze actie heeft toegevoegd. We rekenen op jullie !!