Trekking van de grote clubactie op 8-12-2016

8 december 2016 17:45

Op 8 december 2016 is de trekking van de grote clubactie.

Op www.clubactie.nl kunt u kijken of u een prijs heeft gewonnen

Onze vereniging neemt deel aan de Grote Clubactie die op 1 oktober a.s. van start gaat. De Nationale Stichting Grote Clubactie steunt al meer dan 40 jaar Nederlandse verenigingen, met als hoofddoel het financieel ondersteunen c.q. gezonder maken van het Nederlandse verenigingsleven.

Het werkt heel simpel: De verenigingen (lees: de leden) verkopen loten à € 3.00 per stuk, waarvan 80% rechtstreeks naar de vereniging gaat. De eenvoud van dit principe is tevens de kracht van de actie. De opbrengst van deze actie zal door de vereniging worden aangewend voor de inrichting van de nieuwe kantine.

Het bestuur voegt hier nog een extra stimulans aan toe. Het is de bedoeling dat alle spelende leden loten gaan verkopen en dat het team dat gemiddeld per speler de meeste loten weet te verkopen, € 1.00 per lot dat door dat team is verkocht, mag besteden voor het team. Als  bijv. het winnende team gezamenlijk 200 loten verkoopt, mag dat team € 200,- besteden. Deze extra actie krijgt 2 categorieën nl. één voor de 11-tallen en één voor de 7-tallen. De lotenverkoop start op 1 oktober 2016. Nadere informatie volgt zo spoedig mogelijk via de website of de teamleiders.