Uitgelicht: Club van 50

31 december 2021 15:15

Zoals bij de meeste leden wel bekend, hebben wij bij de v.v. Sliedrecht een heuse Club van 50!
Maar wat doet die Club van 50 nou eigenlijk en wie zorgt er voor dat de leden ieder jaar weer hun bijdrage leveren?
Corrie van de Giessen is degene die dit al sinds jaar en dag regelt. Inmiddels telt deze Club al 55 leden.

De Club van 50 stelt zich ten doel financiële ondersteuning te geven aan zaken, die normaliter niet (alleen) door de v.v. Sliedrecht bekostigd kunnen worden.

Zo heeft deze Club de laatste tijd o.a. gereedschap voor de onderhoudsploeg, een wasmachine en droger en een vriezer en vaatwasmachine voor in de kantine geschonken.

En last but not least is er nu een groot, 65 inch TV scherm geschonken waarop straks alle uitslagen en standen te zien zullen zijn.

Als vereniging zijn wij uiteraard blij dat we zo’n mooie Club van 50 hebben.

In de kantine hangen boven de bar de bordjes waarop alle leden van de Club van 50 vermeld staan. Wil je hier ook bij komen te staan? Stuur dan een mail naar Corrie: [email protected]  en zij laat weten hoe je lid kunt worden!

Meer informatie over de Club van 50 is ook te vinden op de website onder het kopje sponsoring.