Laatste wedstrijd voor winterstop

5 december 2019 11:45

SLIEDRECHT- Op 23 november heeft het G-team thuis tegen Nieuwerkerk ook geen punten kunnen behalen, maar er werd wel weer een goal gescoord door topscorer Francis Kroon. Dus het G-team is nog steeds rode lantaarndrager in deze te zware 1e klasse. De geplande uitwedstrijd op 30 november tegen Zuidland was helaas door het slechte weer afgelast. Op zaterdag 14 december staat de laatste thuiswedstrijd voor de winterstop van dit jaar tegen Zuidland op het programma. De mannen van trainer-coach Kock Goedhart zijn enorm gemotiveerd om van deze tegenstander, die ook in de stand in de onderste regionen staat genoteerd, de eerste wedstrijdpunten te pakken. Ook deze wedstrijd heeft weer een aanvangstijd van 12.30 uur op Sportpark de Lockhorst.