Afsluiting seizoen 2018-2019

27 juni 2019 11:45

Melanie Booi

Vrijdag 21 juni 2019 speelde het G-team zijn traditionele wedstrijd tegen het 1e elftal. Voor het eerst in 9 jaar werd er door het G-team met 10-9 gewonnen. Hoofdtrainer Dennis van der Steen maakte deze wedstrijd voor het eerst mee en gaf de jongens van het G-team grote complimenten voor het vertoonde spel. Langs deze weg willen wij,namens de werkgroep G-voetbal, de speaker Joop Hartog en scheidsrechter Brian Smit bedanken voor hun medewerking. Na afloop werd er onder het genot van een hapje en drankje volop genoten van de 3e helft.