30-09-2017  10:00 uur Sliedrecht JO9-5 tegen HSSC’61 JO9-2

Het is al weer de vijfde wedstrijd in het nieuwe seizoen en op een gelijk spel na bij de eerste wedstrijd tegen RKsv RCD JO9-3 kunnen de jongens de winnende reeks volhouden.

De wedstrijd tegen HSSC’61 begint goed en de 1-0 wordt al in de vijfde minuut gemaakt door Jakub uit een pracht voorzet van rechts van Thierry.

Daarna komt HSSC’61 goed terug en weet goed voor ons doel het nog spannend te maken.

Toch weet Dimitri in de 20e minuut de 2-0 te scoren.

Nu worden de jongens overmoedig en staan ze met zijn alle op de helft van de tegenstander.

Hier wordt door HSSC’61 handig gebruikt van gemaakt en zij weten in de 25e minuut 2-1 te scoren doordat Kevin alleen tegenover een tegenstander komt te staan.

We gaan de rust in met een gelijk stand omdat HSSC’61 in de 28e minuut zelfs de 2-2 weet te maken.

Na de nodige instructie in de kleedkamer over verdedigen en overspelen gaan we de tweede helft in.

Er is goed geluisterd en dit resulteert in een doelpunt door Dimitri in de 45e minuut.

Dex en Liam houden de aanvallers van HSSC’61 goed in de gaten en weten menig bal te onderscheppen en goed over te spelen.

In de 49e minuut worden we geholpen door een eigen doelpunt van HSSC’61

Hierna komen de jongens goed op gang en weten ze elkaar met overspel goed te vinden

Owen gaat goed het duel aan en weet een mooie voorzet te geven waardoor Kevin de 5-2 bij kan schrijven.

Na respectievelijk de 6-2 van Jakub in de 54e minuut,  de 7-2 van Thierry, de 8 en 9-2 van Dimitri en de 10-2 van Jakub sluiten we de wedstrijd af.

Geen wedstrijdverslagen gevonden