Start werkzaamheden nieuw kunstgras Hoofdveld

18 oktober 2015 20:00

Voortgang nieuw kunstgras hoofdveld:
Na het ondertekenen van de overeenkomsten tussen de Gemeente en v.v. Sliedrecht op 6 oktober 2015 konden we eindelijk een definitieve opdracht aan één van de kunstgrasaanbieders geven.
Na diverse onderhandelingen is de keuze gevallen op de Antea Group. Zij gaan voor ons alle werkzaamheden uitvoeren.

Wat voor veld krijgen we en welke voorzieningen:
Kunstgras soort: Edel Soccer Future DS 57. (Dit kunstgras ligt onder andere ook bij Excelsior Maassluis en vv Katwijk)
Beregeningsinstallatie bestaande uit 8 vaste sproeiers.
Nieuwe verlichtingsinstallatie met 8 masten welke op 3 verschillende lichtniveau 's ingesteld kunnen worden.
Alle overige noodzakelijke veldattributen zoals hekwerk, dug-outs, doelen etc.

Start en oplevering werkzaamheden:
Op maandag 26 oktober zal Antea Group starten met de eerste graafwerkzaamheden.
De planning is om op 5 december 2015, ijs en weder dienende, het nieuwe veld te openen met de wedstrijd van ons eerste elftal tegen DFS sv uit Opheusden.
Omdat het hoofdveld tijdens de aanleg van het nieuwe kunstgras niet beschikbaar is voor trainingen en wedstrijden, zullen er in deze periode een aantal aanpassingen noodzakelijk zijn m.b.t. indeling trainingsvelden en mogelijk gewijzigde aanvangstijden van wedstrijden.
Wij vragen daarvoor jullie begrip en medewerking.

Voortgang werkzaamheden:
Om een definitieve start te kunnen maken met de graafwerkzaamheden was het noodzakelijk om z.s.m. een schoongrondverklaring te regelen.
Hiervoor moest een zogenaamd AP04 onderzoek uitgevoerd worden.
Op vrijdag 16 oktober 2015 is de rapportage ontvangen waaruit bleek dat de grond schoon is en dat we definitief konden starten met de werkzaamheden.

Als eerste is onze eigen VUT ploeg aan de slag gegaan om alle reclameborden te verwijderen.
Komende week zullen zij nog het leuningwerk en de dug-outs verwijderen.

We zullen jullie d.m.v. foto's op de hoogte houden van de voortgang van de werkzaamheden.

Klik voor alle foto's op de volgende link
"Foto album aanleg kunstgras"