Kantine

Baggercup 2023 zoekt barvrijwilligers

21 april 19:15  Hallo allemaal, Op dit moment is de organisatie Baggercup 2023 in voile gang om er net als voorgaande edities weer een denderend succes van te maken. Alleen gaat dit zeker niet zonder barvrijwilligers en vragen jou dus om te kijken of je tijd hebt om hieraan mee te werken. meer »

1089x gelezen

Keuken personeel gezocht (zaterdag)

5 februari 15:15  Keuken personeel gezocht (zaterdag)meer »

437x gelezen

Kantine weer open vanaf donderdag 2 juli 2020

28 juni 10:45  Donderdag 2 juli mag de kantine weer open. Voorlopig is deze open op donderdagavond en zaterdag. Ondanks de COVID-19 versoepelingen hebben we helaas nog steeds met regels te maken. De welbekende 1,5 meter en als je verkouden bent of koortsverschijnselen hebt, blijf je thuis! We hopen dat we de zaterdagen zoveel mogelijk op het terras kunnen zitten. Het damestoilet is in de kantine en het herentoilet buiten bij de toiletunit voor de tribune. Het kantinepersoneel en bestuur gaan niet als politieagent optreden dus neem zelf je verantwoordelijkheid en hou je aan de regels! Tot donderdag en zaterdag! Het bestuur

1002x gelezen

Corrie van de Giessen terug als kantinebeheerder

28 februari 21:00  Corrie is terug als kantinebeheerder. Per 1 maart keert Corrie van de Giessen terug als mede-beheerder in onze kantine als opvolger van Anneke Vet. Het bestuur is blij dat Corrie terug is en Melissa Koppelaar heeft er een ervaren collega bij!

1838x gelezen

Grens is bijna bereikt!

7 december 9:15  Namens alle leden en betrokkenen die onze club een warm hart toe dragen heeft het bestuur de noodklok geluid. Een mooi stuk in AD de Dordtenaar wat niks aan de verbeelding over laat. meer »

6476x gelezen

Anneke Vet stopt per 1-2-2020 als kantinebeheerder.

3 december 19:00  Vorige week heeft Anneke Vet het bestuur medegedeeld dat zij stopt als kantinebeheerder. Ze blijft wel actief als vrijwilliger. Daarom zijn wij op zoek naar een nieuw kantinebeheerder (m/v) voor 10 tot 12 uur per week waarbij de meeste uren op de zaterdag worden gemaakt. Heb je interesse neem dan contact op met Andre van Dijk op 06-54947377 of stuur een e mail naar [email protected] meer »

1903x gelezen

Melissa Koppelaar nieuwe kantinebeheerder

16 april 23:30  Per 1 april is Melissa Koppelaar naast Anneke Vet de nieuwe kantinebeheerder. Zij volgt Corrie van der Giessen op. Wij wensen Melissa veel succes in haar nieuw functie. Het bestuur

2232x gelezen

Miranda Reinders stopt per direct als kantinebeheerder.

19 februari 22:45  Miranda heeft bij het bestuur aangegeven om per direct te stoppen in de kantine. Na een inwerkperiode is Miranda per 1 februari in dienst gekomen bij de club. Door privé omstandigheden is ze gestopt. Corrie van de Giessen neemt haar taken over tot 14 april 2019. Het bestuur gaat op zoek naar een nieuwe kantinebeheerder m/v. meer »

2424x gelezen

Verhoging prijzen kantine per 1-1-2019

27 januari 17:00  Hierbij informeren wij u over de prijsverhoging van onze verkoopproducten in de Kantine per 1 januari 2019. Gelet op de prijsontwikkelingen per 01 januari 2019, - wettelijke BTW verhoging van 6% naar 9% op onze inkoopartikelen. - indexaties en gestegen grondstoffenprijzen van onze inkoopartikelen. Het bestuur heeft daarom besloten om alle producten met 10 ct. te verhogen. Een klein aantal producten w.o. O2 life, Vitamine water en Mix drankjes zullen 0,20/0,25ct worden verhoogd. Wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor deze verhoging. Het Bestuur

2195x gelezen

Corrie van der Giessen stopt na 3 jaar als kantinebeheerster

26 oktober 18:45  Afgelopen week heeft Corrie van der Giessen het bestuur meegedeeld dat ze per 1 februari 2019 gaat stoppen met haar werkzaamheden in de kantine. Samen met Anneke Vet heeft ze dit 3 jaar naar alle tevredenheid gedaan. meer »

1765x gelezen

Barvrijwilligers gezocht

7 oktober 22:15  Wij zijn opzoek naar enthousiaste barvrijwilligers (m/v) die het leuk vinden om af en toe een keer op een zaterdag een bardienst te draaien in onze gezellige kantine. meer »

Kantine vanaf heden op dinsdagavond gesloten

28 januari 18:15  In overleg met de kantinecommissie en het bestuur is besloten om op dinsdagavond de kantine te sluiten vanwege het zeer geringe aantal bezoekers. Alleen als er een wedstrijd gepland is, zal de kantine open zijn. In het jeugdhonk kunt u eventueel een bakkie koffie halen. meer »

2196x gelezen

Zonnebril gevonden

25 mei 9:45  Vorige week is op het terrein van de voetbal een dure zonnebril gevonden. De eigenaar van de bril had zich al gemeld maar de bril was op dat moment nog niet gevonden. Hij heeft echter geen contactgegevens achter gelaten. De rechtmatige eigenaar kan contact opnemen met Jan Stam die de bril in bewaring heeft.

1348x gelezen

Bedankje Ingrid de Groot-Kraaijeveld

6 april 18:00  Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de fijne samenwerking in de afgelopen tijd dat ik als kantinebeheerder op de VV Sliedrecht heb gewerkt. Speciaal wil ik alle barvrijwilligers en keuken dames/heren bedanken die altijd voor mij klaar stonden. Per 1 februari heeft Corrie van de Giessen het van mij overgenomen. Ik wens haar en Anneke een fijne samenwerking toe. Natuurlijk zien wij elkaar nog op de VV, maar dan met een drankje aan de andere kant van de bar. Vriendelijke groet Ingrid de Groot-Kraaijeveld

2315x gelezen