Zomertoernooi 2020

13 juli 2020 22:15

De eerste editie van het zomertoernooi is mede door de opkomst super verlopen. Op een paar buitjes na was er ook nog de zon.

De opkomst was boven verwachting grandioos. 110 pupillen op zaterdag 4 juli en zaterdag 11 juli deden 87 jeugdleden mee. Met gemixte teams zijn er wedstrijden van 10 of 15 minuten gespeeld. Met aan het einde een groepswinnaar per categorie.

Al met al een zeer geslaagd zomertoernooi. Dank aan de ouders die een team hebben begeleid. Klasse dat jullie er weer stonden!

Wij wensen iedereen fijne zomerweken toe en tot ziens in het nieuwe seizoen!

Met sportieve groet,
De Jeugdcommissie

Klik hier voor de foto's