Dringende oproep vrijwilligers gezocht

10 september 2019 8:00

Aan ouders/verzorgers, jeugdleden, overige leden en andere geïnteresseerden.

Het voetbal seizoen 2019- 2020 is van start gegaan.
Zeer waarschijnlijk bent u al geconfronteerd met het feit dat, door een gebrek aan vrijwilligers, er een aantal zaken binnen onze vereniging nog niet goed geregeld zijn.
Het kan zijn dat u, of uw team, of het team van uw kind(eren), nog geen trainer(s) en/of begeleiders hebben. Dit spijt ons en daarom ontvangt u dit schrijven!
Met het huidige, te kleine, aantal vrijwilligers, is het voor ons haast onmogelijk geworden om alles goed te regelen.

Met name voor onze jeugdafdeling zijn wij op zoek naar mensen die ons een handje willen helpen: een groot aantal functies, van trainers tot aan commissie leden, moeten dringend worden ingevuld!

Voor een jeugdafdeling met een kleine 600 leden is een ruime bezetting noodzakelijk. Daarvoor vragen wij dringend uw medewerking. Wij willen graag dat iedereen kan genieten van het mooie voetbalspelletje en dat alles tot in de puntjes is geregeld! Maar, daar hebben wij u voor nodig!

Vandaar deze dringende oproep: meldt u zich aan bij ons om, op welke manier dan ook, uw steentje aan onze mooie club bij te dragen!

Wij hebben een speciaal emailadres aangemaakt waarop u kunt reageren: [email protected]

Via dit mailadres kunt u zich aanmelden maar uiteraard ook vragen stellen of uw eventuele ideeën welke ons vooruit kunnen helpen, met ons te delen.

Met sportieve groet,

Bestuur en jeugdcommissie vv Sliedrecht