JO17-1 pakt periodetitel

8 mei 2017 21:30

Het kan raar lopen. Zo voetbal je je afgelopen maandag veilig om geen promotie/degradatie wedstrijden te spelen (1-0 winst bij Pelikaan) en zo win je van Kozakken Boys (4-0) en win je de 3e periode!

Het team van Michael Deurwaarder, Ruud de Gruijter , Hans de Ligt en Gerard Apon haalde uit de laatste 7 wedstrijden 17 punten in de Hoofdklasse G en mag zich gaan opmaken voor de nacompetitie om eventueel te promoveren naar de divisie.

De tegenstander Spartaan 20 komt a.s. zaterdag 13 mei naar de Lockhorst . Aanvang 12.30 uur. De heenwedstrijd op De Oldengaarde is op 20 mei ook om 12.30 uur.