Sliedrecht24 mediapartner van v.v. Sliedrecht

8 juli 2016 10:45

Voor het voetbalseizoen 2016-2017 is Sliedrecht24 mediapartner van v.v. Sliedrecht. Dat zijn de online nieuws- en sportwebsite en de plaatselijke voetbalvereniging overeengekomen. Vrijdagmorgen 8 juli 2016 zijn daarvoor de handtekeningen gezet.

Verder is Sliedrecht24 lid geworden van de businessclub van v.v. Sliedrecht en komt er de komende drie jaar een reclamebord langs het veld te staan van Sliedrecht24.

Actueel
Afgesproken is onder meer dat Sliedrecht24 als eerste het nieuws namens v.v. Sliedrecht mag brengen en hebben Sliedrecht24-journalisten tijdens wedstrijden / evenementen vrij toegang tot het sportcomplex De Lockhorst. Sliedrecht24 is altijd actueel, zit bovenop het (sport)nieuws en is zorgvuldig in de berichtgeving. De lokale nieuws- en sportwebsite bestond in juni een jaar en is in korte tijd populair geworden, omdat de artikelen altijd actueel zijn. Berichtgeving is er 24/7.

Online
Voor v.v. Sliedrecht betekent de overeenkomst gegarandeerde wekelijkse verslaggeving van wedstrijden van het eerste elftal op de momenteel best gelezen lokale nieuws- en sportwebsite van Sliedrecht. Dat wordt zo snel mogelijk online gezet. Sliedrecht24-verslaggever Joop Hartog volgt de v.v. Sliedrecht op de voet. Ook plaatst Sliedrecht24 aangeleverde verslagen van andere elftallen, evenementen, oproepen of uitnodigingen van v.v. Sliedrecht. Over en weer mag informatie van elkaar worden gebruikt.

Bron: Sliedrecht24