Baggercup 2022

12 juni 2022 0:30

Gert den Toom

De Baggercup 2022 heeft zaterdag 11 juni een geweldige eerste toernooidag gehad op De Lockhorst bij voetbalvereniging Sliedrecht. Het internationale jeugdtoernooi met teams uit Nederland, België, Duitsland en op het laatste moment toegevoegd één team uit Frankrijk is de strijd om de felbegeerde Baggercup losgebarsten.

Onder een stralende zon werden de wedstrijden gespeeld met veel toeschouwers langs de lijn en een lekker druk bezocht horecaplein was de sfeer erg goed.

De eerste dag zal als gebruikelijk worden afgesloten met de feestavond in de kantine met live-artiesten.

Op zondag 12 juni zal het toernooi op sportpark De Lockhorst weer van start gaan de wedstrijden vanaf 9:00 uur.

Finales:

14:30 uur - finale JO13 B-level;

15.00 uur - finale JO13 A-level;

15:30 uur - finale JO11 A-level;

15:30 uur - finale JO11 B-level;

15:30 uur - finale JO15;

16:00 uur - prijsuitreikingen Baggercup.

Een volledig toernooischema met uitslagen en standen is te volgen via de link: https://www.tournify.nl/live/baggercup