Calvijnschool (meisjes), Oranje Nassau (jongens) winnaars

10 april 2022 11:15

Tom Pauw

Afgelopen vrijdagavond 8 april 2022 werden op het hoofdveld van de vv Sliedrecht de schoolvoetbalfinales gespeeld.
Eerder die week, op woensdagmiddag, waren de poule wedstrijden al afgewerkt.
Als eerste werd de finale gespeeld bij de meisjes groep 8 tussen de Calvijnschool en de Oranje Nassau.
Onder belangstelling van vele ouders, grootouders, medeleerlingen en andere bekenden werd het een spannende wedstrijd.
Het ging over en weer in deze meisjes finale met als resultaat een 2-2 eindstand. Dit betekende penalty’s die door de Calvijnschool beter werden genomen.

Daarna stond de finale voor de jongens op het programma tussen de Oranje Nassau en de PWA Valkweg.
In deze wedstrijd bleek de Oranje Nassau toch een maatje te groot voor de PWA Valkweg.
Uiteindelijk werd het 4-1 voor de Oranje Nassau en zij konden feest gaan vieren.
Na afloop werden door secretaris Tom Pauw de bekers uitgereikt aan de finalisten.
De beide winnaars, namelijk de Calvijnschool bij de meisjes en de Oranje Nassau bij de jongens, vertegenwoordigen de gemeente Sliedrecht op het regionale schoolvoetbaltoernooi wat op woensdagmiddag 18 mei a.s. wordt gehouden.
Vanwege het 110 jarig bestaan van de voetbalvereniging sliedrecht vindt het bij de vv plaats.

Bestuur vv Sliedrecht