Train de trainer cursus jeugdtrainers gestart

8 februari 2022 20:15

Vanavond kon eindelijk het startsein gegeven worden voor de train-de-trainer cursus voor de eerste groep (nieuwe) trainers van diverse jeugdelftallen.

Train-de-trainer-avond1.png
Over in totaal 4 avonden wordt door gediplomeerd trainer Cock van Dijk onze visie over voetbal binnen onze vereniging uiteengezet. Elke avond bestaat uit een half uur theorie en 2 uur praktijktraining. Het doel is elke jeugdtrainer te voorzien van dezelfde basiskennis, aanpak en oefenstof om de jeugd met veel speelplezier ook beter te maken. Op deze manier werken we stapje-voor-stapje naar een eenduidige opleiding van alle jeugd met een herkenbare speelstijl. Daarnaast hopen we ook meer trainers geïnteresseerd te krijgen en te houden, want vrijwilligers (ouders, broers, zussen, vrienden) hebben we elk jaar weer hard nodig.