Sluiting complex rondom kerst en oud- en nieuw

13 december 2020 16:15

We zijn in de laatste dagen van het bewogen jaar 2020.
Een jaar welke we niet snel zullen vergeten en de vraag is ook “wanneer kunnen we weer voetballen”.

Het bestuur heeft de volgende besluiten genomen.
Alles uiteraard onder voorbehoud van de verdere Covid maatregelen die mogelijk nog komen.

Trainingen
Er kan nog getraind worden tot en met donderdag 17 december a.s.
In het nieuwe jaar starten we weer op maandag 4 januari 2021.

Wedstrijden
Het spelen van onderlinge wedstrijden door de jeugd kan nog op zaterdag 19 december 2020.
De eerst volgende keer is op zaterdag 9 januari 2021 als er (genoeg) animo is.

Complex
Het complex is dicht van zondag 20 december 2020 tot en met zondag 3 januari 2021
Alleen op woensdag 30 december wordt er nog een keepers clinic gehouden voor de jeugd.
Deze clinic zou eerder in de herfstvakantie plaatsvinden.
Alleen de organisatie en de deelnemers mogen dan op het complex zijn.

Kerstklaverjassen - nieuwjaarsreceptie

Helaas dit jaar geen traditioneel kerstklaverjas toernooi als afsluiting van het jaar.
We kunnen niet anders en dit geldt ook voor de nieuwjaarsreceptie, 7-7 toernooi en huldiging van jubilarissen.
We hopen dat allemaal op een ander moment in te halen.

Algemene ledenvergadering
We hadden gehoopt op vrijdag 8 januari 2021 de algemene ledenvergadering te kunnen houden.
Gezien de huidige maatregelen en de verwachting dat deze zeker niet versoepelt gaan worden in de komende tijd stellen wij het wederom uit.
Begin januari 2021 gaan wij als bestuur een besluit nemen wanneer wel, bijvoorbeeld (hopelijk) eind januari.

Ondanks alles en ondanks alle maatregelen bedanken wij een ieder voor zijn aandeel in 2020.

En als laatste willen wij iedereen alvast prettige feestdagen en een gezond en gelukkig 2021 toewensen.

Bestuur v.v. Sliedrecht