In Memoriam Rob Bakker

24 november 2020 17:15

Op maandag 23 november 2020 bereikte ons het zeer trieste bericht dat op 62-jarige leeftijd is overleden ons lid

Rob Bakker

Rob is bijna 25 jaar lid geweest van onze vereniging en was een trouw maar kritische toeschouwer van ons 1e elftal.
In het verleden is hij o.a. actief geweest als speler en leider van diverse teams.
Wij zullen Rob zijn uitingen langs de lijn richting spelers, trainers en de scheidsrechter blijven herinneren.
Maar vooral als een betrokken persoon met een heel groot blauw wit hart.

Wij wensen de familie en zijn vriendenkring sterkte toe om dit verlies te verwerken.

Bestuur, leden en supporters van de voetbalvereniging Sliedrecht

De afscheidsplechtigheid van Rob zal in besloten kring plaatsvinden.

U kunt de plechtigheid volgen op dinsdag 1 december 13:00 uur via de livestream van www.drechtstreek.nl

De familie ziet af van de mogelijkheid tot condoleren maar is overtuigd van uw medeleven.

Uw condoleance of persoonlijke herinnering kunt u plaartsen op www.rouwbericht.nl  of schrifelijk naar de familie sturen via het volgende correspondentie adres: E. Bakker, Vinkenslag 33, 4634 TG Woensdrecht. [email protected]