Toto beker wedstrijd tegen IJsselmeervogels verplaatst

15 oktober 2020 22:30

In de 1e ronde van de landelijke KNVB Toto beker stond op dinsdag 27 oktober a.s. de wedstrijd Sliedrecht 1 – IJsselmeervogels 1 op het programma.
Door de recente Corona maatregelen en het stil leggen van de competities en trainingen voor de senioren in het amateurvoetbal, is deze wedstrijd nu verplaatst naar dinsdag 1 december a.s. om 19.45 uur.

Aangezien de Toto KNVB beker onder het betaald voetbal valt heeft de KNVB betaald voetbal ook al bekend gemaakt wat er gebeurt als er dan nog steeds niet gevoetbald kan worden.  In principe worden dan de amateurploegen uit het toernooi gehaald.

Dus voorlopig richten we ons op dinsdag 1 december a.s. Sliedrecht 1 – IJsselmeervogels 1.