Geslaagde vrijwilligersavond op de v.v. Sliedrecht

11 maart 2020 21:15

Op 6 maart jl. vond in de kantine van de voetbalvereniging Sliedrecht de jaarlijkse vrijwilligersavond plaats.
Een avond voor alle vrijwilligers waarbij de bestuur achter de bar staat om een ieder te voorzien van een hapje en een drankje.

Vrijwilliger van het jaar

In een goed bezette kantine werd aan het slot van de avond bekend gemaakt via zich vrijwilliger van het jaar mocht noemen.
De eer kwam dit jaar toe aan Rob Hasselmeijer voor al zijn activiteiten.
Hij is al jaren actief als barvrijwilliger, lid kantinecommissie, consul en pensionado.
Voor al die werkzaamheden werd hij in het zonlicht gezet door de bestuursleden Andre van Dijk en Tom Pauw.

(Inhaal) jubilarissen

Eerder op de avond werden drie leden die in de afgelopen jaren 25 jaar lid waren, maar nog niet waren gehuldigd, toegesproken.
De leden Jasper de Vries, Tom de Jong en Berrie de Jong kregen naast mooie woorden, hun versierselen opgespeld en bloemen aangereikt.

Jan Stam tribune

De avond werd gestart met de onthulling dat de tribune van de v.v. sliedrecht voortaan de Jan Stam tribune heet.
Als eerbetoon aan de vorig jaar overleden icoon van de vereniging wordt zijn naam en gezicht nu aan de zijkant van de tribune weergegeven.

Voor de rest was het een geslaagde avond waar veel over voetbal werd gesproken en met name over de rest van het seizoen.

KLIK HIER VOOR ALLE FOTO'S