v.v. Sliedrecht kiest voor rookvrije velden

18 februari 2020 21:30

De voetbalvereniging Sliedrecht heeft besloten om in het kader van de maatschappelijke en plaatselijke discussie te kiezen voor rookvrije velden. Dit betekent dat vanaf 1 maart a.s. er niet meer gerookt mag worden op en rond de velden van de v.v. Sliedrecht. Alleen op het terras bij de kantine is straks nog roken toegestaan.

Het bestuur heeft er voor gekozen om geen algemeen rookverbod in te stellen op het complex.
Wij willen ook rekening houden met de leden en toeschouwers die roken en hun een gelegenheid geven.
Een verbod op en rond de velden vinden wij eigenlijk normaal omdat er daar gesport wordt.
Het bestuur zal niet als een politieagent optreden maar diegenen er op aanspreken die het verbod negeren.
Daarnaast zullen er binnenkort borden worden geplaatst zodat het ook voor derden duidelijk is wat het beleid is binnen de v.v. Sliedrecht.

Bestuur v.v. Sliedrecht