Gezocht: Scheidsrechters

28 augustus 2019 8:00

Aan alle trainers, teambegeleiders, vrijwilligers van Voetbalvereniging Sliedrecht.

Aan de vooravond van het nieuwe voetbalseizoen 2019-2020, startend met 3 bekerronden vanaf zaterdag 31 augustus a.s. willen wij bij deze nogmaals jullie aandacht vragen voor onderstaand.

In navolging op het afgelopen seizoen zullen wij (Kees Kwakernaak en Raymond Koppelaar) ons wekelijks buigen over de geplande thuiswedstrijden en deze allen proberen te voorzien van een scheidsrechter.
Een ieders hulp, kennis en kunde is daarbij een uitermate essentieel onderdeel en van het grootste belang.

Op voorhand dan ook een woord van dank aan een ieder die zich wekelijks, op welk vlak dan ook inzet voor onze mooie vereniging.

De actuele planning en overzicht wedstrijdindeling zal een ieder zoals ook voorgaand jaar tijdig (donderdag) ontvangen.
Gezien het totaal aantal ingeschreven teams waaronder het grote aantal senioren teams lopen wij tegen een, in dit geval bijna onoverkomelijk probleem aan.
Het wekelijks dichtplannen van de diverse wedstrijden op een heel veld zal dit seizoen nog meer aandacht vragen dan voorheen.
De poule scheidsrechters is (helaas) niet groter geworden.
Om al deze wedstrijden van adequate leiding te voorzien zouden wij op zeer korte termijn zeker een 10-tal extra club scheidsrechters nodig hebben die binnen deze leeftijdscategorieën (vanaf Onder 17 tot en met senioren) adequaat leiding kunnen geven.
Om te voorkomen dat gedurende komend seizoen diverse wedstrijden niet van een club scheidsrechter kunnen worden voorzien, omdat er simpelweg geen (kundige) wedstrijdleiding in te plannen is (wij zijn afhankelijk van beschikbaarheid) doen wij een dringend beroep op alle teams vanaf JO17 tot en met de senioren teams om vooral binnen teamverband, familie, vrienden en kennissen te lobbyen en ons te helpen deze taak wekelijks op juiste wijze invulling te kunnen geven.
Reëel zou vanuit een team bestaand uit minimaal 15 spelers of meer toch iemand binnen vrienden/familiekring te vinden moeten zijn die de wekelijkse thuiswedstrijden leidt?
Een aantal teams binnen onze vereniging heeft in overleg met ouders zelf een scheidsrechter poule samengesteld die per tourbeurt een wedstrijd fluiten.
Alleen met een ieders hulp kunnen we alle teams, van jong tot oud, wekelijks het speelplezier schenken zonder dat men zich zorgen hoeft te maken over invulling van scheidsrechters.
Wij rekenen op een ieders hulp en inzet in deze en zien jullie reactie en aanmeldingen graag tegemoet op onderstaand e-mail adres:
[email protected] of per WhattsApp op onderstaande telefoonnummers:

Met sportieve groet,

Scheidsrechter Coördinatoren:

Raymond Koppelaar
Kees Kwakernaak

Secretaris:
Tom Pauw  (mobiel: 06-34736339)