Voorbereiding, indeling competitie en beker 1e

15 juli 2019 20:45

De echte voorbereiding van het 1e start op maandag 29 juli a.s. en er wordt vanaf dat moment op maandag, dinsdag en donderdag getraind.
Er zijn drie wedstrijden gepland in de voorbereiding.
Zaterdag 10 augustus : 14.30 Oefenwedstrijd Sliedrecht 1 - Sportlust'46 (hoofdklasser uit Woerden)
Zaterdag 17 augustus : 19.00 Toto beker Blauw Geel'38 1 - Sliedrecht 1 (Blauw Geel uit Veghel en speelt 3e divisie)
Zaterdag 24 augustus : 17.00 Oefenwedstijd Cluzona 1 - Sliedrecht 1 (Cluzona uit Wouw en speelt 2e klas zondag)

De competitie indeling:
Sliedrecht is weer ingedeeld in de 1e klasse C Zuid 1 met de volgende tegenstanders.

Almkerk
GRC 14
Heerjansdam
Kloetinge
LRC Leerdam
Montfoort
Nieuw-Lekkerland
Nivo Sparta
Oranje Wit
SVL
Sliedrecht
Terneuzense Boys
Papendrecht
WNC

Papendrecht, Nivo Sparta en Terneuzense Boys zijn gepromoveerd. Kloetinge speelde afgelopen seizoen in de 1e klasse B.
Montfoort is gefuseerd en heet nu Montfoort SV19. De overige ploegen zijn bekende 1e klassers welke wij ook afgelopen seizoen zijn tegengekomen.

Bekerindeling
Sliedrecht is ingedeeld bij de 2e klassers Sleeuwijk, Geinoord en TSC (zondag).

Uiterlijk op 29 juli zal het programma voor de beker en competitie bekend zijn.

Bestuur vv Sliedrecht