In Memoriam Dick Rietveld

2 mei 2019 18:30

Op donderdag 2 mei 2019 bereikte ons het zeer trieste bericht dat op 65-jarige leeftijd is overleden

Dick Rietveld

Dick(ie) is ruim 8 jaar lid geweest van onze vereniging. Dick was een trouwe supporter van ons 1e elftal bij thuis – en uitwedstrijden. Hij was de laatste jaren ook actief bij de zogeheten Vut ploeg. Hij stond klaar voor de vereniging van klusjes doen, de velden in orde brengen tot aan het bakken van hamburgers bij evenementen.

Wij zullen Dick herinneren als een vrolijk en betrokken persoon met een heel groot blauw wit hart. De vereniging verliest iemand waarin voor Dick de vv een belangrijke betekenis had.

Wij wensen Truus, de familie en verdere vrienden sterkte toe om dit verlies te verwerken.

Bestuur en leden voetbalvereniging Sliedrecht