Nieuwe spelers selectie 2019-2020

18 april 2019 17:45

De TC heeft afgelopen maanden niet stil gezeten en zijn erin geslaagd om de A-selectie voor het komende seizoen te versterken.

Niels Nieuwesteeg

Aanvaller Niels Nieuwesteeg is afkomstig van vv Almkerk en speelt daar al 7 jaar in het eerste elftal. De 25-jarige speler heeft ook een periode in de jeugd van NAC Breda gespeeld. Verder debuteerde hij al op 16 jarige leeftijd in het eerste elftal van Raamsdonkveer. De aanvaller is op meerdere posities inzetbaar. We heten Niels van harte welkom bij onze mooie club.

Yassin Belghar

De TC heeft na het vertrek van Roy een enorme aanwinst weten binnen te halen. Zijn naam is de 28-jarige Yassin Belghar uit Rotterdam. Rond de winterstop werd bekend dat Yassin bij ASWH zou vertrekken. VV Sliedrecht heeft daar snel op geanticipeerd nadat Roy aangaf de club te verruilen voor ASWH. Yassin is een opkomende linksback, met ook veel aanvallende kwaliteiten. Op het moment van schrijven is het Yassin zelfs gelukt om zijn basisplaats terug te verover in het eerste elftal van ASWH, dat nog meedoet om de 3e periode in de 3e divisie.
Wij zijn enorm blij met de komst van deze stoomtrein op links.

Furkan Cetin

Ook is de TC blij om te vermelden dat de 22-jarige Furkan Cetin bij VV SLiedrecht komt voetballen. Furkan is een zeer talentvolle speler met veel ambities. Hij heeft de jeugd doorlopen van PSV, RKC en FC Den Bosch. Na zijn betaald voetbal avontuur is hij bij SteDoCo terecht gekomen. Helaas lukt het hem niet om het eerste elftal te halen en is hij daar door LRC opgepikt en heeft hij 4 seizoen gevoetbald. Furkan was op zoek naar een volgende stap en heeft die gevonden bij VV Sliedrecht. De verdediger die op meerdere posities in het team inzetbaar is, heeft veel zin in zijn nieuwe avontuur. Ook wensen wij Furkan heel veel plezier bij onze club.