Cofano en VV Sliedrecht bekrachtigen Bronzen sponsorcontract

26 maart 2019 18:45

Afgelopen zaterdag hebben Cofano Software Solutions en VV Sliedrecht een Bronzen sponsor-overeenkomst getekend.
Directeur/eigenaar Koos Leeuwenstein is al jaren een trouw lid van de club maar ook al jaren een trouwe sponsor! Koos is in april van dit jaar 50 jaar lid van de club, voorwaar een mooie gelegenheid om een 3-jarig Bronzen sponsorcontract te ondertekenen.

COFANO SOFTWARE SOLUTIONS

Cofano is een softwarebedrijf dat is gevestigd in Sliedrecht en in augustus 2010 is opgericht door Koos Leeuwenstein en Marco Huijsman, beide doorgewinterde bedrijfsadviseurs op het gebied van supply chain management en bedrijfsprocessen.

Cofano voorziet bedrijven van innovatieve software oplossingen op het gebied van logistiek-, kwaliteit- en verbetermanagement (QHSE). Dit doen ze voor grote bedrijven zoals Havenbedrijf Rotterdam, Huntsman en DSM, maar ook voor de loodgieter op de hoek. Cofano biedt de oplossing om grip te krijgen op je organisatie en om het continue verbeterproces te activeren. Niet voor niets heeft het bedrijf enkele jaren geleden de Innovatie Award ZHZ gewonnen en is het momenteel genomineerd voor de DSM Continous Improvement Award 2019.

Op dit moment is Cofano actief in 22 landen, heeft ze 2 vestigingen en werken er ruim 70 medewerkers iedere dag aan innovatieve en disruptieve software om slimmer samen te werken.

Cofano was afgelopen zaterdag, tegen Geinoord, ook sponsor van de week! Deze wedstrijd werd uiteindelijk met 8-1 gewonnen.