VV Sliedrecht doet appel gemeente i.v.m. energiekosten

28 oktober 2022 19:00

Tom Pauw

Het bestuur van de vv Sliedrecht heeft per brief dd 26 oktober 2022 een moreel appel gedaan op de gemeente.
De vereniging wordt eind van dit jaar – als het huidige energie contract afloopt – geconfronteerd met een viervoudiging van de kosten.

Het bestuur geeft richting de gemeente aan dat er maatregelen zullen moeten genomen die de leden treffen.
Te denken valt aan een forse contributie verhoging of minder trainingsavonden.
Dit kan alleen voorkomen worden als de gemeente (de overheid) met hulp en compensatie komt.
De brief is juist nu verstuurd omdat de gemeenteraad komende weken de begroting 2023 behandeld.

Zie voor meer informatie de brief.

Bestuur vv Sliedrecht
Tom Pauw secretaris