Vrouwen 1 kampioen

9 mei 2022 22:00

Tom Pauw

Het vrouwen 1 elftal is afgelopen zaterdag 7 mei 2022 kampioen geworden in de 5e klasse.
Het elftal onder leiding van Perry van Wijgerden en Arjon van den Heuvel won tot nu toe al haar wedstrijden.
Onder grote belangstelling werd afgelopen zaterdag op het hoofdveld de kampioenwedstrijd gespeeld tegen Emma Vr-2.

Na een nerveus begin ging de teller lopen en eindigde de wedstrijd in een 9-0 overwinning. Dat betekent ook gelijk dat er al ruim 100 voor doelpunten zijn gemaakt.

In de rust werden de vrouwen al toegejuicht en in de bloemen gezet door de spelers van het 1e die op weg gingen naar hun uitwedstrijd.

Na de wedstrijd kon het feest echt beginnen met o.a. vuurwerk, bloemen en een toespraak door bestuurslid Tom Pauw.

Het feest werd nog lang gevierd die dag.

Vrouwen_1.jpeg