Geslaagde reünie voetbalvereniging Sliedrecht

3 april 2022 13:45

Tom Pauw

Vrijdagavond 25 maart 2022 was de start van de jubileum activiteiten van de voetbalvereniging sliedrecht.
De vv viert dit jaar dat zij 110 jaar bestaan.
Als eerste activiteit vond een reünie plaats waar een kleine 300 (oud) leden op af waren gekomen.
Vanaf 17.00 uur stroomde een ieder binnen in de versierde kantine en de nieuw gevormde buitentent.

Het werd een gezellige avond waar oude bekende elkaar weer troffen en de oude verhalen weer naar boven kwamen.
Daarnaast werden er foto’s bekeken welke o.a. digitaal getoond werden maar ook opluchting we mogen weer na bijna 2 jaar lockdown..
Voordat het buffet werd geopend sprak voorzitter Kees Verhoef nog enkele woorden en werd het 1e exemplaar van de jubileumgids uitgereikt aan de aanwezige drie ereleden van de vereniging.
De jubileumgids wordt komende week ook nog huis aan huis bezorgd.
De jubileumcommissie kon terugkijken op een geslaagde avond en maakt zich op voor het volgende evenement.
Komende zaterdag 9 april is er feest vanaf 17.00 uur na de wedstrijd Sliedrecht 1 – Nivo Sparta 1.
Diverse DJ’s zullen dan de muziek verzorgen – het feest is voor een ieder die de vv een blauw wit hart toedraagt van jong tot oud.

Tijdens de reunie zijn er foto's gemaakt welke hier bekeken kunnen worden.