Update Corona maatregelen – 29 januari 2022

30 januari 2022 13:00

De op 25 januari 2022 afgekondigde Corona versoepelingen hebben de volgende gevolgen voor de v.v. Sliedrecht.

Complex
Het complex is weer open.
Het betreden van ruimtes op het complex zoals kleedkamers, toiletten en kantine is alleen mogelijk met een geldig corona-toegangsbewijs, identiteitsbewijs en mondkapje.
Op zaterdag wordt er aan de poort gecontroleerd op QR code en ID en krijgt een ieder bij een “oke” een stempel om de kantine te betreden.

Kantine
De kantine is doordeweeks weer open op maandag, woensdag en donderdagavond tot uiterlijk 22.00 uur.
Op zaterdag is de kantine open van 07.45 tot 19.00 uur.
In de kantine is zitten verplicht en dient 1,5 meter in acht te worden genomen.
Bij bewegingen dient een mondkapje gedragen te worden.

Kleedkamers
De kleedkamers zijn open en er kan gedoucht worden.
De richtlijnen geven aan dat voor 18+ QR code nodig is en mondkapjes gebruikt dienen te worden door > 13 jaar.

Trainen
Er wordt weer getraind volgens het oorspronkelijk trainingsschema.
Toeschouwers voor trainingen en wedstrijden zijn toegestaan maar de 1,5 meter dient in acht te worden gehouden.

Basisuitgangspunten
Uiteraard blijven de basis uitganspunten gelden o.a.
- blijf thuis bij klachten
- houdt buiten de velden de 1,5 meter aan
- handen wassen

Tenslotte volg altijd de aanwijzingen van het barpersoneel, de vrijwilligers en de beveiliging op.

Maatregelen vanaf 15 februari 2022
Rond 15 februari a.s. zal er bekend worden of er verdere versoepelingen worden doorgevoerd.

Bestuur v.v. Sliedrecht