109 jaar oud – op weg naar jubileum

22 februari 2021 20:00

Komende maandag 1 maart 2021 vieren we als vereniging onze verjaardag.
De voetbalvereniging Sliedrecht is van 1912, dus we worden komende maandag 109 jaar oud.
In deze tijd van Corona maateregelen en lockdown hebben we weinig mogelijkheden om iets te vieren.
Het zal dan ook redelijk geruisloos aan ons voorbij gaan.

Wel kijken wij als bestuur vooruit naar 2022 – dan vieren we ons 110 jarig bestaan.

Dat willen we toch niet zomaar voorbij laten gaan.

Hopelijk is de Corona tijd dan achter de rug en kunnen we weer voetballen, voetbal kijken en in de kantine vertoeven zoals vroeger.

We hebben het idee om de vaste evenementen in 2022 een jubileum sausje te geven maar ook extra evenementen te laten plaatsvinden.

Een reünie – een feestavond – een jubileumwedstrijd zijn vaak de eerste gedachten.

De komende tijd willen we starten met een jubileum commissie om een en ander uit te werken.

Wie wil er meedenken – meewerken – mee jubileren - laat het weten aan Andre van Dijk en Tom Pauw of via [email protected]